الأحد، 27 فبراير 2011

مصـــدومة فيــــك




مصدومة فيك أوى ومش لاقية كلام أقوله



أصل جرحك كان قوى مسابليش كلام أقوله



ومش قادرة أعاتب فيك أصل كان بنا حب أصونه



معملتش حساب يوم انك هتقف ادام اللى خالقك



لأ ازاى وشكلك ادام الناس هو كل اللى قالقك



انك متبنش ضعيف وان كل البنات هتموت عليك



.. دا أهم حاجة عندك



كنت بتكدب وتمثل مش عارفة دا من ايه دا قلبك !!



ذنبى أنا حبيتك وجزاتى انجرحت منك



معتش عايزة اسمع سيرتك ولا حد يكلمنى عنك



خلاص تقدر تقول كرهتك خلاص قلبى مَلَْك



لا هفضل أفكر فيك ولا أوصف فى ملامحك



ولا هشتاق لنظرة عنيك وأصبر قلبى اللى حبك



أصلك متستاهلش ولا يستاهلنى قلبك



معتش تسوى فى عينى حاجة كدا كلك على بعضك



ما أنا مش هفضل ملاك وانت دايسنى تحت رجلك



امشى وابعد واجرح فيا واظلمنى براحتك



أنا فاض بيا خلاص وتعبت من انى أعاتبك



روح عيش حياتك وحب تانى وتالت ماهى حياتك لوحدك



بس بجد أنا بشفق عليك



أصلك تافه أوى ... ولا محدش لسه قالك ؟؟



فوضت أمرى لربى هو بقا اللى يسامحك



بس أنا .. مش هقدر أسامح ..معلش يا غالى



كــــان صــــــعب جرحـــــــــك

0 التعليقات:

إرسال تعليق