الأحد، 13 مارس 2011

ويستمر كرهى للون الأصفر !


يا جدعان أنا حمضت والله وشوية وأنا كمان هيبقى لونى أصفر !
الواحد بيتعلم عشان يبقى شخص معاه شهادة ومثقف كدا وحلو وفله شمعه منورة "ويبقى مع الناس بقا "
مش بيتعلم عشان شعره يقع ويخس النص أيام الإمتحانات ويجيله صداع نصفى مزمن دون ذكر "صداع الحواجب" واللى أنا شخصيا بعانى منه ويعد من أصعب أنواع الصداع وربنا :( :(


مش بنتعلم عشان نمشى هائمين على وجهونا أيام الإمتحانات أشبه بالزومبى اللى فى أفلام الرعب ال
low budget :D

ولا علشان ننام نحلم بالسكشن أو الشيت ونعمل زى المجانين

مسأله تانيه لأ
الفلاسك اتكسر
السحاحه بتنقط
الدروبر بتطلع لفوق
:D

ويقوم أخوك الصغير يلطشلك :(

والله يا جدعان الواحد أيام الإمتحانات بتحاشى أبص فى المرايه
ولما أقف ادامها مش بيجى على بالى الا حاجة واحده

"قوليلى ايه يا مرايتى قوليلى ايه حكايتى
تكونشى دى نهايتى واخر دمعتى
انا مش عارفنى انا تهت منى اهىء اهىء انا مش انا "
للفنان الكبير عبد الباسط حموده
:(

بتأثر اوى والله منا قلبى روهيف بردو ومش بستحمل أشوف المناظر دى
بس الواحد هيعمل ايه يعنى لازم نكمل
ونتنفخ نتنفخ ومنلاقيش حتى دبوس يشكنا يفرقعنا !
والأخر ...
وبكل سهوله ...
يقابلنى فى الطريق ...

لونأ أصفراً
وكأنه يسخر منى فى وجهى
ويقول :

"حظا سعيدا المرة القادمة "
ولا أكنى بدور على كيس شيبسى هدية
:( :(

احنا تعبنا من المعاملة دى يا ناس
وقال ايه الأصفر بيهدى الأعصاب
دا انا عمرى ما هبص لحاجة أصفره بنفس المنظور تانى
حتى البرتقان هتتغير نظرتى ليه
:(
حتى الموز هخاصمة
:(

التفاح اللبنانى هقاطعه :(

خلاص كنت قبل كدا آيه ومن النهاردة آيه تانية خالص
:( :(

أنا مبقتش طيقاك يا أصفر
أنت وحش
:( :(

وحرام عليكو بقا معتش عايزه أشوف أصفره فى النتيجة
كفاية الأحمره اللى مطلعنها علينا طول السنة
:( :( :(

أنــا حقــاً أعتـــرض

:D :D

وبس خلاص

3 التعليقات:

ana yoyooo يقول...

لا حلوه

Pharma.Eb يقول...

مش لوحدك علي فكره
انا تصفحت عشوائيا نتائج كتيره في سهرتي السعيده انتظارا للنتيجه والحمدلله شفت كميه اصفر تدعو للتفائل
طريقك مسدودٌٌ مسدود يا امير تيرارارا
ربنا يسهل والاصفر يختفي الترم التاني ومنشفش الاحمر ابداً

آية فاروق يقول...

هههههههه مساء حليم
يارب فك كربنا واسترها معانا
احنا غلابه والله
فعلا نتايج السنة دى وحشه جدا
:(
يارب معتش عايزة اشوف الوان يارب

إرسال تعليق